Citodontrög

wpf_121401Ja det är trögt idag, har haft så jävla ont de senaste dagarna att jag varit tvungen att ta till Citodon till kvällen. Idag var det dock så illa att det blev en tablett efter frukost. Skitsjukdom!

Gick en skogspromenad med hunden. Dumt kan tyckas men min hjärna blir också smärtlindrad eller nåt så jag tänkte väl inte helt klart 😉

Sjukt mycket folk och hundar ute men trots att lilleman blev utskälld både en och fyra gånger så skötte han sig exemplariskt!

Tycker det är rätt fantastiskt faktiskt.

Vi låg i soffan och myste ett par timmar också. Lite obekvämt på ett sätt eftersom jag har så satans ont, men alltså… 40 kilo kärlek väger tyngre än smärtan idag.

Tog förresten bort plåstret på hakan och luftade en snabbis eftersom det höll på att trilla av. Var tvungen att sätta på nytt igen. Tänker INTE visa bild på hur det ser ut under, det var äckligt varigt så jag tvättade med tvål och vatten, baddade med alsollösning och satte på en bit steril kompress och tejp.

Lär väl se bra ut om nåt år eller så… Tur jag har min charm. 😉

Hoppas ni haft en skön helg!

Kommentarer till: "Citodontrög" (4)

  1. Usch din stackare!! Har aldrig provat citodon men jag anar att jag skulle bli hög som ett hus… Hoppas de hjälper!

    Tack helgen har varit bra, relativt lugn men alltför kort! Önskar att det inte vore måndag imorgon.

    Kram!

    • Ja just nu är det rätt tungt…
      Har jag inte tillräckligt ont så blir jag snurrig men när jag har så där gråt-ont, då tar Citodonet bort smärttoppen så jag kan fungera någorlunda. Det är skönt att det funkar 🙂

      Känner igen det där, att helgerna går för fort 😀

      Kram!

Kommentera

