Det går bra nu

Eller ja, bättre i alla fall. Inte lika ont idag men fruktansvärt trött.

Sitter på jobbet och irriterar mig på en kollega trots att jag inte borde. Jag vet ju att han är sån, men jag förstår inte varför. Han sitter och jobbar med ett dokument, sen säger han åt mig att fylla i det han gjort trots att han lika väl kan göra det när han ändå håller på med det.

Jaja, så kan det vara. Eller så är det. Med honom. Och nu mejlade han och smörade för mig. Jag är en svag kvinna… som faller för smicker (”det är bättre att du gör det så det blir korrekt”) men å andra sidan har jag lust att mejla tillbaka och skriva att ”övning ger färdighet så gör det själv”. I caps lock. Men det gör jag ju inte. Jag har haft tillräckligt med drama på jobbet förra veckan så jag ligger lågt nu haha!

Önskar bara att den här veckan går sjukt fort, jag är så trött och nästan less på att vara på jobbet. Det är bara en tillfällig svacka, jag känner det, men jag har faktiskt ingen lust alls att jobba här just nu.

Konstigt nog går tiden fort ändå. Det är visst sånt som händer när en blir gammal… och eftersom jag känner mig gammal just idag så kanske tiden går fortare och då kommer jag hem snabbare. För inte fan har jag roligt!

Eller jo, jag ljög lite. Jag har faktiskt rätt kul på jobbet, när jag slipper beblanda mig med folk… 😉

Vaddå ensamvarg? Jag?

Jao, just nu vill jag vara ifred.

 

Ferdie

Kommentera

