En dagens

När jag får såna här mejl (händer rätt ofta på jobbet, verklisch bra spamfilter va?)

_spam

Då har jag lust att svara: ”Om du slutar skrika och bete dig som ett barn kan jag titta på ditt förslag”, men så kommer jag på att det där är ju bara en liten virusrobot som försöker luras. Så den går jag inte på! Igen…

 

Kommentarer till: "En dagens" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Ha ha ha, just den fick jag också på jobbmejlen förra veckan… åkte rakt i papperskorgen! 🙂

    • Får så enormt mycket skräp och mejl på jobbet att jag ibland råkar öppna mejl av bara farten… inte så bra kanske haha!

      • Nemos matte sa:

        Och allt skräp som kommer på faxen..! Nyligen fick jag ett långt och välformulerat fax som var Strictly confidential(!) och lovade drygt 12 miljoner dollar om jag lämnade vissa uppgifter… Det ligger ju ändå en viss möda bakom så det måste ju finnas dumskallar som går på skiten!?

      • Ja det finns ju det. I princip allt som kommer till faxen åker i papperskorgen.

Kommentera

