Irriterande värre

Webbutiker som skriver att priser visas inklusive moms och inte visar totalpris förrän man redan lagt ordern, och sen dessutom lägger på moms på frakt och faktureringsavgift så det man köper blir dubbelt så dyrt… Noll kul. Dessutom går det inte att makulera ordern. Ännu okulare.

Jaja, får äta det jag beställt med andakt, för satan så dyrt det blev! (Jag är lakritsälskare och har beställt en del gamla favoriter och nya bekantskaper i laktritsvärlden).

En annan irriterande grej är att jag börjar bli bättre i en led men nu är en annan led helt uppfuckad och gör så ont att den hindrar mig extremt mycket i arbetet. Dessutom blir min mage en aning sur när jag petar i mig smärtstillande och inflammationshämmande piller varenda dag… EDS är verkligen störtkul. Verkligen.

Får skriva upp att jag ska köpa sån där Voltarengel också.

Känns som det är lite väl mycket junk som pågår just nu. Först utslagen i ansiktet (som är perioral dermatit), sen såret på hakan, höften som numer gör lite mindre ont, axeln som pajat och så ovanpå alltihop lite förkylning och en dos mens. Värry käckt. Kan jag få sjukskriva mig fram till våren tack? Det vore vänligt. 😛

Men de där guldkornen då? De som ska sökas upp och i värsta fall hittas på, var är de?

wpf_132420-1

Där är ett!

wpf0341

Ett till! (Minus chokladen då, den är slut för länge sen haha!)

Och dagens sista (hittills i alla fall, det dyker nog upp fler) – Det är bara två dagar kvar till lön OCH fredag! Whop-whop!

Kommentarer till: "Irriterande värre" (3)

  1. Lurendrejeri…

    Härligt med guldkorn! För min del har dagen börjat med kräkor (sedvanliga morgonkräkan och nyss försvann frukost o allt jag druckit hittills idag) men guldkornen är soffhäng och vila!!!

    • Jag tyckte också det och bestämde mig för att inte handla i deras webbshop mer, utan istället göra mig besväret att faktiskt ta mig in till city och handla i deras butik istället (älskar lakrits ju haha!)

      Soffhäng och vila, underbart! Det ska jag ha i helgen 🙂 Snart där!

Kommentera

