Äntligen!

Fredag igen!

Kvällsjobb ikväll visserligen, men bara fram till 22.30 sen ska jag mysa med min fyrbente. Numer sover han i sin egen lilla koja i vardagsrummet igen. Han fyller snart sju och den sängen är tjockare än den han har inne hos mig. Saknar det lite faktiskt så jag ska tjocka på sängen inne hos mig 🙂

Det har varit fullt upp hela veckan så jag är tröööött! Gick och la mig nio igår kväll… zzzz…

Tänkte visa konversationen jag hade med en kollega igår men det funkar fasen inte att göra en skärmdump på jobbmobilen..

Apropå kollegor, den där kollegan som är både rasistisk, kvinnofientlig och typ inte gillar mig alls, har gjort en helomvändning nästan. Igår önskade han mig en trevlig helg och jag blev så paff att jag liksom inte kom mig för att önska detsamma tillbaka.

Jaha, bara köra järnet fram till halv fyra och sen jobba hemifrån fram till 22.30.

Vad ska ni göra?

Kommentarer till: "Äntligen!" (4)

  1. Ligga i sängen, leka med paddan, läsa bok och sova 😀

    ÄNTLIGEN lite vila!! Har rullat runt hela dan så jag är helt slut äv. om lullandet har bestått av fika och shopping av barnkläder…

    Till halv elva ikväll???? Jösses…

    Kram

Kommentera

