Några dagens

Ja, den har ju inte gått så långt än den här dagen men ändå…

Dagens –

Meeen då – Samtal från hemligt nummer som jag inte hinner svara på. Jag som är så nyfiken!

Dagdröm – Hett hångel med någon jag egentligen inte ska tänka såna tankar om hehe!

Nya – Pjuck! Inköpta och impregnerade igår. De är bara tänkta att hålla en säsong så jag la den hiskeliga summan 399 spänn på de här (från Skopunkten)

wpf_pjuck

Kollega – Hen som försöker smita undan jobbet men misslyckas eftersom ingen vill ”hjälpa till” att fördriva tiden med vad som helst utom jobb.

Temp – Noll. Inne. Känns som det i alla fall. Fryser som ett as och svettas sen. Bra där kroppen. Verkligen. Jättebra.

Önskan – Massage!

Inte nu igen – Hej förkylning! Jag började just träna igen efter inflammationerna i mina leder så om du kunde ta och bara dra till någon annan så vore det smutt. Tack på förhand!

Sådärja, nu har jag gjort mitt för idag. Dags att ringa externa kollegan igen och pusha på om de där papprena jag behöver för att kunna fortsätta jobba (hur svårt kan det vara liksom? Internet och mejl och grejer, bara klicka Skicka ju! Gaaah! Hatar att vänta!)

Kommentarer till: "Några dagens" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Jag hatar också att vänta. Hoppas dina baciller har vett att vända i dörren 🙂

Kommentera

