What would McGyver do?

Ja, den boken köpte jag till min lillebror i julklapp och den där McGyver har alltid varit en del av vår familj så att säga..

Så. Vad gör en då det är skitkallt på kontoret? Och en upptäcker att det är skitvarmt under laptopen?

wpf_152229(0)

Taada!!

Blir i och för sig skitsvårt att jobba eftersom jag skriver med båda händerna på tangentbordet samtidigt (sjukt smidigt).

Men jag värmer mina stackars händer under laptopen med jämna mellanrum och har på mig thermokjolen jag fick i julklappen när jag huttrar för mycket.

Nä. Det är inte ”för kallt” på kontoret, det är typ 20-21 grader… men jag är ju en frysfis. Och ibland får en ju tänka utanför boxen så att säga. Eller utanför tangentbordet.

Kommentarer till: "What would McGyver do?" (6)

  1. Haha! Tack för tipset 🙂

  2. ullebengtsson sa:

    Ljuvligt! Ta patent på idén!

  3. Nemos matte sa:

    Kan tipsa om att det finns ”elvästar” (vet inte vad de kallas), alltså samma princip som i värmedynor man har i sängen. Fick en sån av min kusin för en del år sedan. Man måste bara komma ihåg att man är kopplad till eluttaget… 😉

Kommentera

