Förkylning utan feber

Ont i skallen, illamående, täppt i näsan, nyser, hostar, trött som fasen, men ingen feber.

Då är jag väl egentligen inte sjuk men jag mår pest.

Har ont i käkarna också, varför vet jag inte men  det hör väl till. Sov pissdåligt inatt så det är nog därför jag mår som jag gör idag.

Kvart i åtta nu och jag vill sova. Tror faktiskt jag ska ta och släpa mig ut med hunden och sen krypa ner i sängen. Tror jag kommer må mycket bättre imorgon. Visserligen känner jag mig lite taskig mot hunden, han ligger nämligen och snarkar sött i soffan i detta nu.

Just det! Lagade mat idag, som jag trodde jag skulle kunna äta, men jag mådde bara extremt illa av doften. Makrillfiléer i ugn. Det lät ju så gott, jag älskar fisk. Men så fort jag la upp fisken… uuuh!

Mmm, nu har han vaknat, dags att gå.

Gonatt!

Kommentarer till: "Förkylning utan feber" (4)

  1. Fy tusan… Hoppas du mår bättre idag!

    Kram

Kommentera

