Vad i helvete!?

Ja, jag bara undrar? Vad är det som händer?

Gick och la mig vid 21 igår, vaknade vid 07.00 i morse. Utan att må bättre.

Känns som jag är bakfull nästan. Orättvist värre, jag har inte druckit en droppe! Sablars!

Tog en tupplur mitt på dagen dessutom.

Och så här är det, EDS gillar tydligen att jävlas lite extra mycket när man redan mår pest.

Eller ja, det här händer titt som tätt, även sommartid.

Så. Jag sover på mage med vänster hand knuten under käken (ungefär som när man sitter upp och vilar hakan på handen), den andra har jag inkilad under magen, vid höftkammen ungefär.

Ibland händer det sig så att mina leder ”fryser fast” och gör så djävulskt ont att jag vaknar. Dessutom verkar det som om nerver typ hamnar i kläm och gör att det värker och ilar hela dagen. Precis det har hänt. Två nätter i rad. Vänster arm har frysit och hela armen ilar, värker och känns svag.

Jao. Så är det ibland.

Om jag har sjukskrivit mig imorgon? Jepp.

Jag klarar knappt av att göra det mest nödvändiga. Ni vet, den där fyrbente ska ju ut och det är vinter, det innebär lager på lager, tunga skor, halt ute och tja… ni vet…

Än så länge har jag inte kräkts men det kanske beror på att det inte finns så mycket att kräka upp… extra svårt att få i mig mat just nu..

 

Ja ja, shit the same. Livet är ju så här ibland. Gilla läget, bit ihop, bryt ihop, kooom igen!

Kommentarer till: "Vad i helvete!?" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Stackars du. 😦 Smart av dig att sjukskriva dig. Krya på dig!
    Kram!

Kommentera

