Sjukstuga

Jao, jag mår fortfarande prutt, men jag är ju lyckligt lottad att jag har min hundrastare som fixar två av promenaderna under dagen.

Odjuret ligger och sover nu, själv värmer jag mig med duntofflor, fleecefilt och varmt kaffe.

Märkligt att jag inte mår mer illa av kaffet faktiskt. Hmm, kroppen är fantastisk haha!

Har haft sjukt svårt att andas senaste tiden så jag ringde vårdcentralens sjukgymnaster för att fråga om de kunde ”låsa upp” min bröstkorg. Kunde de inte. Eller ja, de hade en ledig tid den 17/2. Och då var hon inte ens säker på hur hon skulle göra för att hjälpa mig, kändes inte så lämpligt då. Hon bad mig kontakta deras kiropraktor imorgon istället. Mmmm, vi får väl se… om jag törs haha!

Lyssnar på musik och surfar och titt som tätt tar jag tupplurar, skönt, men jag skulle önska att jag kunde få må bättre. Typ nu. En kompis sa att hon haft sån här sjuka, i TRE veckor?!! 😯 Man ba’ NÄ! Vill inte!

Lekte lite med mobilen och olika filter… Kanske inte så konstigt att jag har ont i huvudet när jag har skit i ögonen haha!

wpf_110515

Taskig kvalitet men det är en rätt cool effekt den där ”Negativ” 🙂

Har massor av nerver som sitter i kläm överallt i kroppen just nu så jag skulle nog behöva en rejäl omgång haha! Särskilt vänster arm som fortfarande bråkar, vet inte om det kommer från nacken eller axeln men hela armen gör ont och är svag…

Jaja, välkommen till EDS-världen, den är förjävla lurig!

Kommentarer till: "Sjukstuga" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Jag tycker kiropraktor låter som en toppenidé.

Kommentera

