Framåtanda

Lite piggare idag så jag testar att gå till jobbet imorgon. Eller alltså, innan jag började laga mat och diska så var jag ganska pigg, nu håller jag på att somna igen.

Ringde vårdcentralen och pratade med en av sköterskorna. Hon sa att, enligt min journal hade jag varit så här (extremt trött, illamående, huvudvärk) i höstas också, och då var det efter en infektion.
Kan inte minnas att jag varit så sjuk igen, nyligen. Å andra sidan litar jag inte alls på mitt minne så det är nog möjligt att det är en eftersläng igen.

Jaja, jag gör väl som vanligt, gillar läget, biter ihop och kämpar på i EDS-motvinden. Joråsatte… livet liksom. EDS liksom.

På plussidan (jo, det brukar finnas en sån om en letar riktigt ordentligt)

Jag har sovit så länge (och ofta) att jag känner mig utvilad när jag vaknar.

Att vara hemma med odjuret har varit som balsam för själen, även om han vid ett tillfälle satt som en stenstod i min säng och vaktade mig mot allsköns farligheter utanför sovrummet.

Jag har lyckats ta mig till slutet av Pet Rescue Saga (igen) och väntar på nya nivåer. (Det kanske inte är så positivt för nån som hatar att vänta men alltså, pooositivt tänkande här nu)

Dessutom kan jag lyssna på Spotify hela dagarna (eftersom de spärrat det på jobbet) hähä!

Brottas med mig själv om jag ska sova en stund eller inte, är lite orolig att jag inte kommer kunna somna ikväll då men… äh… 20 minuter skadar väl inte va?

wpf_132019-1

Lilleman är också helt slut, hundrastaren har haft nya hundar med sig varje dag den här vecka. Bland annat två skiiiiitsnygga tjejer tydligen, jobbigt för skallen 😉

Kommentarer till: "Framåtanda" (3)

  1. ullebengtsson sa:

    Sova och umgås med nån man älskar kan göra underverk.

  2. Nemos matte sa:

    Inte för att jag vill låta som nåns morsa eller så 😉 , men är du säker på att du inte ska stanna hemma nån dag till? Det låter som om du behöver vila…

    Krya på dig!

    • Just nu känner jag att jag borde stannat hemma, jobbdatorn är helt uppfuckad och eftersom jag är här vid sju och supporten öppnar typ åtta så är jag en aning frustrerad….
      Hade hellre legat hemma i sängen 🙂

Kommentera

