Babyrumpa

(Läste just igenom inlägget igen och insåg att det låter som nån jävla reklam. Det är det inte. Jag bara gillar den sjukt mycket).

Typ så känns det i ansiktet nu. Köpte en ny ansiktskräm eftersom hudläkaren sa att den jag hade (den där skitdyra, skitdryga och skitbra krämen) inte var bra för min periorala dermatit. Det var tydligen för mycket oljor i den.

Fick leta rätt på en ny. Och oooh! En ny favorit! Enda nackdelen är ju att den inte finns överallt. Men fördelarna väger upp!

wpf_1847

Köpt från Dermastore, här!

Dryg, lätt och ibland hörs ett svagt ”Haaallleeluuuja” från min hy (eller inte, jag överdriver men det känns så i alla fall)

Och apropå rumpor så försökte jag öka på omfånget på min idag… Eller ja, inte med flit och jag tror egentligen inte att de där tårtbitarna gjorde så fasligt mycket men jädras vad mätt jag blev! Födelsedagskalas med tårtor, bullar och kakor. Jisses!

Men alltså, livet ska ju avnjutas!  Nu är jag slut igen… sooooova!

Hoppas ni haft en superskön helg!

Kommentera

