En sån dag

Ja. Ni vet. Eller det kanske ni inte gör men det är väldans mycket måndag idag.

Jag är trött. Inte så ovanligt numer i och för sig men det har spridit sig till själva kroppen, musklerna blir uttröttade fortare än vanligt och det är jobbigt att till och med skriva… 😕

Förstår verkligen inte varför jag är så här trött… faktiskt.

Klockan är halv två och jag vill bara hem och sova.

Saker och ting strular naturligtvis till sig på jobbet, ingen gör det de ska eller ger information som behövs. Jobba i motvind? Jao, stormvind.

Undra om jag ska ringa Dr Bra ändå? Kanske ska be om ett blodprov för att se hur mina järnvärden ligger? Visserligen äter jag extra järn varje dag, maxdosen, men jag vet inte… nåt jävla fel är det ju…

Avslutar med följande (eftersom min skalle har tagit semester…eller sjukskrivit sig eller tja, åtminstone tagit sig en rejäl tupplur)

ohno

(Hittad på Cheezburger.com)

Kommentera

