Vänliga veckan?

WTF?!

Måste vi, på riktigt, bli påminda om och uppmanade att vara vänliga? Att älska varandra (Alla hjärtans dag), uppmärksamma mor och far och att äta semla/kanelbulle/annan godsak?

Pardon min franska men zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz…!

Jag orkar inte.

Ja. Jo men det är ju jättebra att folk är lite vänliga en vecka om året, verkligen, jättebra. Men alltså. Nej. Vilka jävla dumheter.

Låter jag bitter? Jomen kanske lite då.

Å andra sidan är jag bara helt trött på typ allt just nu. Jag är trött på att vara trött, jag är trött på att mina (vuxna, bare in mind) kollegor beter sig som flamsiga elvaåringar och inte gör sitt jobb och att jag får typ psykbryt varje gång jag går in på någon av kvällstidningarnas hemsidor.

Det senare kan jag ju råda bot på fasligt enkelt, men det andra är det lite klurigare med.

Men ooh så gnälligt det blev det här, men alltså, jag skiter i det just nu. Hmm, borde köpt choklad när jag var nere på macken också, inte bara spolarvätska och cigg haha!

Hade lätt kunnat sätta i mig det här just nu –

250px-Chocolate

(Bild från wikipedia)

Hmm… euhm… ska nog ta mig ner till macken igen… jag glömde en grej… 😉

Kommentarer till: "Vänliga veckan?" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    En viktig grej!

  2. Nemos matte sa:

    Jo men en vecka står man väl ut… för sen får man väl vara skitsur och otrevlig resten av året? Eller? 😉

Kommentera

