Ajaj kapten!

Försöka duger ju…!

Ringde vårdcentralen, trodde jag skulle kunna flörta till mig ett snabbt besök på deras akutmottagning för ett litet blodprov och så skulle det vara klart sen. Men nähä se det gick inte för sig, sa sjuksyster vänligt men bestämt.

Jag skojade och sa att Dr Bra har väl inte tid med mig förrän 14 mars haha! Sjuksyster tittar i bokningskalendern, hummar lite och säger tyst att hon kan boka in mig den 17:e. Mars. Ridå!

Men hon var mycket bestämd med att jag skulle komma in imorgon. För jag behövde minsann utredas. Här gick det inte för sig att göra nåt snabbt bara, nänä, fint skare va! 😉

Om jag gillar min vårdcentral? Jepp.

Även om de protesterar när jag tycker det räcker att ta ett litet blodprov 🙂

Återbesök hos Dr Bra blir det då den 17:e. Mars.

Jävla skit att ha en så bra läkare, han har typ aldrig tid!

Men men, så är det ju. Giiiiillla lääääget! 😆

Kommentera

