Kattas dag

Ja, idag skulle hon fyllt 41 min älskade Markatta ❤

Gråter inte lika lätt längre, känner bara värme och glädje och ibland ett styng av den där känslan som inte riktigt går att förklara… liksom ledsen, förbannad och saknad samtidigt.

Enda gångerna jag kan bli ledsen är när jag behöver prata med henne, och jag gör ju det ändå, men utan att få några svar. Det är då de kommer, de där känslorna som river inuti. Orättvisan. Vad jag hatar den.

Ändå har jag känslan att hon är med mig, jämt. Hon bor ju i mitt hjärta liksom. Och lovade att vaka över mig, hon har aldrig svikit ett löfte till mig förut så jag har ingen anledning att inte tro hennes ord.

Fy fan vad jag saknar henne!

Till dig min vän! Du sitter väl där på ditt moln, viftar på tårna och skrattar ikapp med Freddie du! Älskar dig vännen, vi ses! Puss å kram!

Kommentarer till: "Kattas dag" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Dina ord känns i hjärtat. Kram.

Kommentera

