Chockstart

Jepp, jag insåg precis att det är 1 mars imorgon.

Och visst var det så att jag sa att jag skulle sluta röka då?

Hej, vi tar och chockstartar helgen med att inte röka. Joråsatte… Blir nog bra det här, jag vill nämligen att det ska bli det. Skit samma om jag går upp ett par kilo, de kan jag gå ner igen ju.

Men okej, kör mitt mantra ”Det är bara två veckor, det är bara två veckor, det är bara två veckor…” 🙂

Gissar att mitt illamående kommer bli bättre och förhoppningsvis försvinna helt.

Äh, det blir nog bra det här. Frågan är bara vad jag ska göra med det där oöppnade paketet som jag inte kommer hinna röka upp..? Slänga? Gömma? Donera?

Shit the same, det kommer bli en lååååång fredag 😆

wpf_friday

(Bild från 9gag.com)

Kommentarer till: "Chockstart" (2)

  1. Lycka till så jättemycket:)

Kommentera

