Jaja, jag fattar!

Sjukaste drömmen EVER hade jag inatt!

Vaknade (i drömmen alltså) av att jag behövde gå på toaletten. Kommer in i badrummet, lyfter på locket och plötsligt försvinner allt vatten i toaletten (sugs bakåt liksom) för att sen komma tillbaka och svämma över toaletten. Och det är liksom inte kiss som kommer upp tillsammans med vattnet, det är bajskorvar. Bruna och blågrå (WTF?!?) På något konstigt vis lyfts allt äckelvatten i en båge och landar i golvbrunnen till badkaret så det kommer ingenting på golvet. Jag står med ena foten i badrummet och den andra i hallen när jag helt plötsligt bajsar på mig! 😯 Och här är det inga korvar inte.. nänä.. Av någon anledning har jag på mig både långkalsonger, tjockstrumpor och mysbrallor och gissa hur bråttom jag hade att få av mig allt!? Lyckades sååå där faktiskt men det mesta hamnade på golvet i hallen…

Alltså, ja. Nä, men helt klart topp tre sjukaste drömmar jag haft.

Men.

Den var lättolkad. Eftersom jag håller på att sluta röka så ”gör jag mig av med skit” hehe! Se där. Lättolkad som fasen. Vaknade av drömmen. Var kissnödig men eh… jag vågade inte gå på toaletten faktiskt så jag knep och led och somnade om haha!

Herregud…

Kommentarer till: "Jaja, jag fattar!" (3)

  1. Hahaha, vilka andra drömmar hamnar på din topp-te lista då? För den där var väldigt märklig, även om den var lätt att tolka.

    • Jag drömmer väldigt ”vilt” och det är ganska svårt att välja…
      Men i en var jag i vilda västern och blev skjuten, en annan red jag på en enhörning och hoppade mellan hustak för att sedan sväva på en kudde längs med en allé i Göteborg (de drömmarna finns nog inte dokumenterade här i bloggen dock) 🙂

  2. ullebengtsson sa:

    Klart sjuk, men jag gillar din tolkning!

Kommentera

