Allierade

Visst är det skönt att ha såna?

Jag har hittat en på jobbet. Inte så förvånande att det blev just han, vi är väldigt lika till sättet, med den skillnaden att han ses som tryggt respektfull när han säger ifrån, jag ses som jobbig kärring när jag gör samma sak (vi både skriver och pratar på samma sätt, lägger fram det vi vill säga på ett sätt som visserligen är väldigt rakt på sak utan att vara nedvärderande).

Idag fick jag reda på att vi har samma nemesis och det känns extremt skönt att ha honom vid min sida.

Varför jag först idag fick reda på att vi känner likadant om den här personen är för att vi är lika som sagt. Att prata om en person man tycker är helt jävla dum i huvudet är inte smart eftersom ”news travels fast” i en sluten miljö.

Hur som helst, jag avslutar veckan, tryggt förvissad om att jag har backup när jag behöver det. Och jag backar upp honom. Stödhjul is da shit y’all!

Ha en underbar fredagkväll peeps!

Kommentera

