En dagens

Alltså, mitt apotek har numer Priorin* bakom kassan eftersom folk inte kan hålla sig ifrån att stjäla de. 😯

Hur som helst var jag där i torsdags för att handla Priorin och lite andra kosttillskott. Det står Priorin på lappen. I versaler. Högst upp.

Betalar mina varor och går och handlar mat.

Kommer hem och packar upp alla varor. Utom just… jepp… Faaaaaaaaaaaaan!

Så.

Jag skulle bara till Apoteket och köpa det jag glömde i torsdags. Och springa in en snabbis på Willys eftersom smöret verkar äta upp sig själv i en rasande fart i det här hushållet. TVÅ grejer. TVÅ!

Vette fan vad som hände…

wpf_115114

2 liter vitt vin från Systemet (som inte ens ligger i närheten av varken Apoteket eller Willys)

2 nagellack + nåt sorts nageldekorationskit från Kicks

Priorin! Kors i takhelvetet…

Godis? Läsk? Kakor? (De ska iofs omvandlas till cakepops till kollegorna så…) Tuggben? Tuggummi? Ah! Smör! Se där ja…

Om jag behöver mer sömn eller nåt? Jao…

Ska ta och softa lite nu… eller sova kanske det stavas?

*)  Kosttillskott för hår och naglar som funkar klockrent på mig.

Kommentarer till: "En dagens" (2)

  1. Känner igen det där precis, jag kan inte gå in i en affär och köpa bara en sak! Det går inte!

Kommentera

