Dagens lista

Jag är –

  • sjukt trött igen… vill bara sova. Jämt!
  • lätt irriterad eftersom jag gång på gång kliar mig på näsan och alltså trycker till finnen som sitter… I NÄSBORREN!
  • glad för att ingen av mina kollegor varit nämnvärt dumma i huvudet idag. Snarare tvärtom.
  • lite stressad över att jag glömde bort att logga in på Rökfri-appen igår och alltså missade gårdagens tips. Fan!
  • gasig i magen av alla Zonnicpåsar jag har under läppen under dagen.
  • superglad för att jag om 40 minuter får åka hem till mitt älskade fyrbente åbäke!

SÅ! Nu ska jag visst dra igång bastun till berggubbarna som varit på mässa hela dagen…

Kommentarer till: "Dagens lista" (2)

  1. Hahaha, vad har du för jobb? Eller snarare, vad har du för kollegor när det är anmärkningsvärt att de inte varit särskilt dummma i huvudet idag?

    • Haha! De flesta av mina kollegor är underbara men de där som gång på gång trampar i klaveret och liksom stångar en i sidan med sina egna dåliga självförtroenden och taskiga arbetsmoral… de har haft annat för sig idag 😛

Kommentera

