Vårlik

Målade på ett nytt lager färg. Jag känner lite vårkänsla nu! Och det känns som våren är på väg så snart åker dubbdäcken av! 😀

Kolla!

wpf_202958

Försöker ”plugga” inför en intern kurs men det funkar rätt uselt eftersom jag har TVn på… Vad jag pluggar?

Arbeten i berg.

Om jag gillar mitt jobb?

Som bara den!

Ojoj, tänt vare här! 😀

(What’s the grej med ringen på ”upptagen-fingret”? Förklaring följer – här)

Kommentarer till: "Vårlik" (2)

  1. Vilken häftig färg, man blir ju tokglad av att se den!

Kommentera

