Dags för nedsläpp!

(Tidsinställt inlägg)

Jepp, så här såg det ut i appen igår morse –

sluta

NOLL dagar kvar.

För ett år sen hade jag börjat hyperventilera och stressat mig till en halv hjärtinfarkt.

Å nu då?

Det känns bra.

Just nu (fredag 21.00) sitter jag här och dricker whisky. Har haft en sån där dag med tjafs med kollegor. Det sista tjafset var så irriterat och hetsigt att de andra i rummet började skruva obekvämt på sig.

Men jag har även haft bra stunder under dagen. Har suttit nära, nääära, en kollega och löst korsord. Kände mig trygg och faktiskt bekväm i att min personliga sfär minskade från 50 till tre centimeter haha! Det tar sig 🙂

Men nu så. Rökstopp. Nemas problemas. Jag känner mig taggad och säker i mitt beslut och nu kan ni som inte tror på andar och sånt sluta läsa, för ibland känner jag en doft. En pust av en doft, nästan som parfym, som inte normalt finns i lägenheten och den kommer alltid när jag tänker på Katta. Hon är med mig i det här också. Det är jag säker på.

Så.

Nu jävlar är det dags! Whooooooooo!

Kommentarer till: "Dags för nedsläpp!" (5)

  1. Lycka till med att sluta röka 🙂 Jättestarkt av dig att ta tag i det!

  2. Bra jobbat! Imponerande gjort av dig!

  3. Nemos matte sa:

    Håller med de övriga och tror det kommer gå skitbra! 🙂

    Hoppas du har en riktigt härlig helg!

  4. Men ååh! Tack så jättemycket för era kommentarer! De värmer gott! 😀

Kommentera

