Vårkänslor on hold

Jodå, våren är ju på gång men de där riktiga, pirriga, vårskriks-känslorna de låter vänta på sig.

Inte för att det gör mig något, jag gillar mitt liv för det mesta. En eller ett par aspekter kunde jag ju vara utan *harkel* EDS *harkel* Men förutom det så.

Och det faktum att det är assvårt att hångla med sig själv när man är lite sugen. Faktiskt.

Men men, man kan inte få allt. 😉

Flörtar gör jag mest varje dag så lite pirr i alla fall. Men vet ni? När jag har ont blir jag trött och när jag är trött får jag mer ont och så blir jag mer trött och då orkar jag liksom inte göra mer än bara le och flörta lite. Tro mig, det är gott nog 🙂

wpf_8815

Om jag längtar till jag kan börja träna igen?

Damn right! Jag vill inte vara så här trött och slutkörd jämt! 😥

Så.

Nu har jag gnällt färdigt, nu ska jag bliga ut genom fönstret och låtsas att jag inte ser de där grå molnen borta vid horisonten utan ska koncentrera mig på den blå himlen som ligger närmast haha!

Tjabba!

Kommentarer till: "Vårkänslor on hold" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Lite flört låter faktiskt väldigt mysigt.

Kommentera

