Vad händer?

På riktigt?! Vilken jävla natt jag hade!

Vaknade, i runda slängar, fem gånger. Smärta, kissnödig, varm, kall, täppt i näsan…. Ibland allt på en gång.

Vid majoriteten av gångerna jag vaknade var också höger sida av kroppen (eller ja, arm och ben) helt domnade och kändes tunga, särskilt benet. WTF?!

EDS alltså… sjukt märklig sjukdom.

Förstår att Dr Bra har problem att klura ut vad som är vad och hur man bäst behandlar det. Jag vet ju knappt ens!

Blir bara trött (mentalt också) av det här. Och less. Stundtals. Det går ju över liksom, men ibland orkar jag inte ta skiten med en klackspark faktiskt.

Snart dags för kurs igen. Vette fasen hur jag ska lyckas få nåt att fastna efter en sån här natt men det löser sig.

Är lite nervös också, ska åka med en kollega och jag har på senare tid fått svårare att både prata rent, hitta ord och sluta upprepa mig gång på gång. Det är pinsamt. Särskilt när man inte känner varandra så jättebra. Dessutom har jag upptäckt ett nytt ”talproblem”, jag har svårt att kontrollera volymen på min röst! Ibland nästan skriker jag… 😦

Jag älskar ju mina ord!

Hoppas verkligen Dr Bra kan hjälpa mig!

Kommentarer till: "Vad händer?" (2)

  1. Hoppas du hade det bättre idag.

Kommentera

