Hörsägen

Mmm, jag hör ju sämre på vänster öra.

Så det där jag hörde med höger öra, det var nog inte meningen att jag skulle höra egentligen.

Oavsett vilket, egoboost! 🙂

Jo, jag har bra självförtroende när det gäller både personligheten och utseendet men alltså, det är alltid kul att höra från andra.

Även om det inte är meningen att jag ska höra. Egentligen.

Nu fredagslunk i tvättstugan.

wpf_210552

Skål på er sötnötter!

(Bilden visar hur jag lyckas med världens absolut tråkigaste hushållssyssla… 😉 😛 )

Kommentarer till: "Hörsägen" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Fattar ingenting men det låter ju härligt i alla fall, ha ha! 🙂

    Hoppas du har en helg att njuta av!

    • Fick höra en nöjd suck och ”ojojoj vilken häck” 😉 Missade det viktigaste i inlägget tydligen haha!

      Jag har för avsikt att göra så lite som möjligt, lyckas som vanligt ganska halvdant… 😉

Kommentera

