Saker man vet

Om man inte har något att blogga om är det lätt hänt att man raderar både ett och två inlägg eftersom de antingen är sjukt tråkiga eller allt för utlämnande..

En annan grej jag lärt mig är att en av mina chefer ljuger. Visserligen hade jag ju fått bevis för det tidigare men lögnerna blir fler.

Och snart är det lunch!

Har jobbat sedan 06.57 och har faktiskt tänkt gå hem tidigare idag men det vet jag ju hur det kommer bli… jobb å jobb å jobb och så är klockan halv fyra helt plötsligt! 😛

Men i helgen… då…

i.chzbgr

Just saying… 😉

Kommentarer till: "Saker man vet" (6)

  1. Ja gud, tråkiga inlägg har man ju skrivit… (och slängt!!)

    Fniss!

  2. Jag brukar för det mesta publicera även de tråkiga inläggen, det ger mig ju något att göra en stund. Om jag bara skulle skriva när jag hade något speciellt att skriva om hade det nog varit världshistoriens sämst uppdaterade blogg!

  3. ullebengtsson sa:

    Bra odds för rullisbrudar! Hoppas du och fyrbeningen får en fin helg.

Kommentera

