Rutiner

Så fort jag börjar borsta tänderna händer det här –

wpf_120652

Mitt älskade åbäke! 7 år. Är så enormt glad att jag har honom!

Kommentarer till: "Rutiner" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Grattis!

  2. Nemos matte sa:

    Han är ljuvlig! 🙂

    (Härligt med rutiner. 😉 Rambo har börjat dumpa sina leksaker i min säng på nätterna. Vaknar bland bollar och pipande igelkottar… 😆 )

    • Tänkte att jag sett den här kommentaren nånstans men alltså… jag lyckades slänga den i papperskorgen när jag surfade via mobilen..! 😯
      Nu är ordningen återställd! Så nu kan jag svara på den också 😀

      Vilket chockartat sätt att vakna på, rulla över en pipelkott! Goooooooooood morgon haha! Sötevalpen! ❤ Tycker han du ska vakna och leka möjligen? 😉

Kommentera

