Lättroad smurf

Jag vet inte om det är för att jag är så förbaskat trött men det roligaste svaret jag vet att ge kollegor som frågar var andra kollegor är, är –

”Hen kanske är och bajsar?”

Alltså, jag blir helfnittrig!

Möjligen kan det vara så också att jag blivit så här barnsligt lättroad av att jobba med män (stora barn i mångt och mycket) de senaste 13 åren eller också är jag så där barnsligt lättroad helt av mig själv.

Så där ja, dagens kiss-å-bajs-fniss färdigt 😆

Nu ska jag fortsätta sova! Tjabba!

Kommentarer till: "Lättroad smurf" (2)

  1. Man ska aldrig underskatta kiss-och-bajs-humor!! I min umgängeskrets används det för alla möjliga syften, men mest för att förklara varför män försvinner från oss illa kvickt – ”han behövde väl gå hem och bajsa” är den stående förklaringen. Inte alls världsfrånvänt. Nejdå.

    • Haha! Ungefär så ja… 🙂
      Kollegan jag fick massage av försvann efteråt, skitsnabbt, varpå en annan kollega utbrister ”Ojoj, se upp, rännskita på gång!”
      😆
      Kan säga att övriga kursdeltagare så lätt konfunderade ut haha!

Kommentera

