Pust å stön

Herregud vilken vecka! Intensivt pluggande och prov efter kursen men alltså, jag klarade mig!

Högsta möjliga poäng : 149
Poäng för godkänt: 111
Min poäng: 129

Whooohoo!

Välly najs! Det var ”bara” en grundkurs men alltså, jäklars, jag tar nästa kurs också. Om jobbet fortsätter betala förstås haha!

wp_2536

Fick testa att trampa på krutstubin! Coolt när det small under fötterna haha!

Eftersom jag jobbar i berg-och byggsvängen så var det mycket nytt men också en hel del gammalt att lära sig. Hur kul som helst!

Fick ett nytt smeknamn också – ”Mini” haha!

Den som gav det till mig var visserligen i det närmaste en jätte, över två meter lång och säkert drygt 100 kilo 🙂

Ikväll är det middag hos mamma, svägerskan ska laga vegetariskt, men i övrigt tänker orkar jag inte göra annat än lufsa runt i mina mysbrallor och småfisa.

Har dessutom tagit ledigt både måndag och tisdag. Ville ge min kropp lite extra tid att studsa tillbaka. Visst är jag snäll mot mig själv? 😉

Ha en underbar helg!

Kommentarer till: "Pust å stön" (4)

  1. Härligt att kursen gick bra! Jag hade också velat vara med och leka lite med krut och dynamit och sånt, det är roligt när det smäller 😉

  2. Nemos matte sa:

    Låter faktiskt som en riktigt kul kurs! 🙂

    Och du blir bättre och bättre på att vara snäll mot dig själv också. 😉

Kommentera

