… då slipper man skämmas dagen efter.

När jag var ledig passade jag på att ta mig ett par glas vin en kväll.

Råkade blogga.

.

..

Tur att det bara var två glas vin.

Publicerade aldrig inlägget. Phu!

Vad det stod?

Nåt om nån som upptar ganska mycket av min tid. Eller ja, personen i fråga har en förmåga att dyka upp i min skalle… jävligt ofta!

Det är obra på så många sätt att jag inte vet var jag ska börja.

Men!

Jag är ganska duktig på tänka rationellt.

Ganska.

Övning ger färdighet, visst var det så va?

Ha en underbar dag!

Kommentera

