En mil i mammas bil

Eller ja, 8 då. Jag körde hennes bil till jobbet för några dagar sen. Hennes bil är manuellt växlad.

Efter ungefär tre minuter domnade mitt högerben, ytterligare några minuter senare kom smärtan i höfterna.

Oskönt värre.

Jag fattar inte. Vad är det som kommer i kläm egentligen? Och varför?

Har varit extra trött de senaste dagarna och igår var det helt värdelöst! Gick och la mig 21.00, vaknade en timme senare av att jag hade ont, somnade om, vaknade och var kissnödig (upprepades två gånger till sen under natten), somnade om, vaknade av att det var kallt, sen varmt, sen för att jag hade ont… Gissa om jag är typ avliden nu..?

Ska bli skönt att bara jobba tre-dagarsvecka nästa vecka (om de nu inte kommer på att det ska vara jour på fredagen igen)!

Jaja, det är ju tur att jag mår bra mentalt i alla fall! 🙂

Jag roar mig dessutom med att avkoda en del av mina kollegor, genom kroppsspråk. Hur kul som helst! Särskilt killarna hähä! 😛

Nä, nu är det dags för lunch!

Kommentarer till: "En mil i mammas bil" (4)

  1. Förmodligen nerver i kläm pga lösare leder 😦

  2. Sweetie, det här låter onekligen märkligt… Attans läkare som inte kan hitta svaret snabbt!

Kommentera

