Fredag på jobbet.

Vaknade till minusgrader, svettas som ett litet as nu trots fönstret på glänt.

Alltid samma sak vid mens, svettas floder. Uääh! Ska jag sia om framtiden så gissar jag att det där med klimakteriet kommer bli en upphettad historia… Känns fint att se fram mot. Eller inte haha!

Kom till jobbet tio i sju, fikade lite med en kollega och sen jobba. Leta papper, rätta till fel som inte är mina och surfa lite på nätet. Kolla Instagram, Twitter, Facebook och bloggar. Prata i telefon, prata med kollegor, störa rumsgrannarna med musik (men alltså, försöööööööööök att 1. Sitta still och 2. Inte dra upp volymen till den här -)

Och sen har jag försökt räkna ut exakt hur många koppar kaffe jag druckit på fyra timmar (fem eller 6?)

Ser fram mot nästa vecka, tre dagar på jobbet, fyra hemma! Whop-whop!

Avslutar med en annan av Good Charlotte’s låtar, en mycket passande låt just nu, åtminstone refrängen –

Så där ja! Fredag! Nu kör vi fullt ös fram till det är dags för hemgång och sen är det karatevila fram till måndag 😆

Kommentera

