Sucker!

Mmm, alltså… hoppsan liksom!

Det där kanske inte var så genomtänkt, från min sida i alla fall. Men 817 kronor blev ju frejdiga 681… 😉

wpf_rabatt

Vad fick jag då? För mina relativt surt förvärvade 681 kronor?

Två nagellack från China Glaze, Hydraluron-krämen jag refererade till i det här inlägget, en parfym och en alldeles underbar kräm, Egyptian Magic som jag fick som prov i min sista Glossybox. Den är helt fenomenal!

Gissar att jag får paketet på typ tisdag, om nu Posten gör sitt jobb.

Tredagars-vecka på ingång, älskar’t! Då ska jag försöka sy lite men mest av allt bara vila!

Dr Bra ringde inte den här veckan så jag hoppas han hör av sig den som kommer. Och att han kommit på nåt jättesmart som gör mig frisk haha! Vaddå? Jag har väl inte alls orimliga förväntningar på honom? Pfft! 😛

Nä, dags att försöka få i sig något sorts mat-aktigt. Kan ju liksom inte bara dricka kaffe och äta frukt 🙂 Äggröra! Mmmm! Eller vänta, då måste jag diska stekpannan först… zzzz.. men det är ju så gott… hmmm..

*går och diskar*

 

Kommentarer till: "Sucker!" (5)

  1. Nu jäklar håller vi tummarn!! Dr Bra har allas våra ögon på sig – säg till honom det! (Hrrm, eller gör kanske inte det, om du inte vill riskera besöksförbud.) 🙂

  2. Känner väldigt väl igen ditt resonemang, både med internethandel och vad gott det vore med…. men jag vill inte diska. Diskmaskinen är den bästa uppfinningen någonsin!

  3. ullebengtsson sa:

    Åh, vilken underbar present från dig till dig. Och tredagarsvecka på det!

Kommentera

