Najs traj though

(Jomen försök skriva svenglishka för ordet ”though” självarå! 😉 )

Får en del spam i min ”fin-mejl”, lite tragiskt faktiskt… att jag har nåt jag kallar för ”fin-mejl”… Nåja.

Jag är trött. Och försöker se ut som jag jobbar varje gång chefen eller nån kollega går förbi höhö!

Så. Kolla in mitt mästerverk, bitte please 🙂

skatteverket

 

(Bilden går att förstora och öppnar sig då, liksom nästan magiskt, i en ny flik. Taaa-daaa!)

Så. Nu ska jag nog försöka ta mig hemåt. Tjabba!

Kommentarer till: "Najs traj though" (8)

  1. Skatteverket är säkert en afrikans prins och om du bara följer länken så kommer han kunna ta tillbaka sitt kungadöme och ge dig 5230 kr som tack!
    (Älskar din humor, du förgyllde min kväll!)

    • Aaah! Det kanske är såå det är! Det tänkte jag inte ens på! Skyller på tröttheten haha!
      Tack så mycket och var så god (min mobil ville ha det till ‘glad’ men det hade nog funkat det med 🙂 )

  2. Haha! Tyvärr är den sista idioten inte född…

  3. Tänk att folk går på det fortfarande 😀 Äldre människor kan jag förstå eftersom alla inte vet hur det funkar med internet. Men måste hålla med att de e snåla.

    Min katt erkänner…. det var hon som skrev mailet för hon har tröttnat på veterinärsmaten å vill ha lax dagarna i ända 😀 😀 😉

Kommentera

