Introducerar…

”Boyfriend jeans”

wpf_152539

Okej…

För det första  –

DE HJÄLPER INTE!! Jag är fortfarande singel!

För det andra –

OM det nu skulle vara så att jag missförstått alltihop… Hur fan är dagens killar byggda!?

Utrymmet fram i skrevet OCH i midjan är väldigt stort, sen smiter det åt som tusan neråt benen (byxorna är nog designade efter bokstaven V inte ”boyfriends”)

För det tredje – 

De är väldigt praktiska, även om jag inte förstår varför de kallas ”boyfriend-jeans”, jag kan ta av de utan att knäppa upp de och så är de mjuka så det är nästan som att ha på sig mjukisbrallor. Dessutom är de ju jädrans tajta ner mot benen så jag kan utan problem stoppa ner fötterna i gummistövlarna utan att knöla ihop brallorna nertill.

Så.

Ifall ni undrar –

Nej. En ”boyfriend” dyker inte upp lite magiskt automatiskt så fort en tar på sig ett par såna häringa brallor.

Däremot kan ni lufsa omkring med lite stil (såvida ni inte, till skillnad från mig, har hela och rena mjukisbrallor, då kan ni skippa det. Jag har nämligen både dräggel, Frolicsmulor, målarfärg och ett par små hål i mina. Ja. I alla mina mjukisbrallor. Det är sånt som händer när en har mastiff liksom…)

Kommentarer till: "Introducerar…" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Ha ha, jag har också små hål och konstiga fläckar på flertalet av mina hemmabrallor… förstår inte var de kommer ifrån! 😉

  2. Jag har ju inte hund men kan bjuda på en kul historia om min lillasyster som har hund. Som hundägare har man ju det mesta i fickorna: hundgodis och bajspåsar. Min kära lillasyster skulle ut på puben vilket inte händer så ofta. Ibland gör ju dörrvakterna kontroll på leg och lillasyster fick rota en del i fickorna. Hon lyckades plocka upp både hundgodis och bajspåsar å annat smått å gott innan hon hittade sitt leg för att visa till en skrattande dörrvakt. 😀

Kommentera

