Ledsagare tack!

På riktigt?!

Dagen innan kursen ”gick” jag längs den väg jag skulle gå för att komma fram till kurslokalen, på Google Maps. Sen RITADE jag hur jag skulle gå.

Åker till rätt hållplats, kliver av… och går åt fel håll!

Om jag säger så här –

Tur att jag hade jobbmobilen med mig, för i den finns Google Maps med tillhörande gps. Och här kommer det som gör att jag blir lite nervös… Jag hade INGEN JÄVLA ANING om var jag var nånstans! Korsningar, butiker, parker… ingenting kändes bekant. Jag gick alltså med blicken som en jädra pingpongboll mellan mobilen och omgivningen och visste inte var jag var. Jag hade lika gärna kunnat vara i nåt annat land.

Till slut hittar jag fram.

Senare lyckades jag gå vilse igen.

I kurslokalen!

Jag hittade fan inte tillbaka från toaletten!

De får fan skynda sig på de där neurologerna… Eller så försöker jag ringa på fredag. Och måndag. Och tisdag… tills jag får tag i de. Det här är inte kul längre!

Har visserligen en begynnande förkylning på gång och det kombinerat med tröttheten, smärtan i ryggen/svanskotan och högerbenet som är tungt, tja… Många bäckar små som di säger… 😉

Nu ska jag sova!

(Tidsinställt inlägg)

Kommentarer till: "Ledsagare tack!" (11)

  1. Det låter verkligen skitjobbigt! Finns inte möjligheten att skriva mail till neurologen, det gjorde jag till slut. Tog ett tag innan jag fick svar, men sen gick det bättre. Jag fick tid inom en månad.
    Hoppas det fixar sig!
    Kram

    • Näe, jag försökte men fick tillbaka det med vändande post, finns ingen fungerande e-post till neurologen tyvärr. Ska försöka ringa när jag är tillbaka på jobbet.
      Bara jag kommer fram så ska det nog gå bra 🙂
      Tack för omtanken!

  2. Men vad märkligt!! Neurologer – masa fram lite resultat nu för sjutton!! Usch vad jobbigt för dig, hoppas att det blir bättre när förkylningen är över och du har fått vila!

    • Vette tusan vad det är som händer, just nu är jag helt utmattad efter kursen. Har gått mycket mer än vanligt så alla kroppens muskler är så där supertrötta.
      Ja, jag har tänkt sova, äta godis och glo på film några dagar när jag kan vara hemma och sjuk ”ordentligt” så att säga.

  3. Vad läskigt, hoppas du mår bättre om du får vila några dagar. Jag fattar inte hur illa styrd vården är, det borde aldrig ta så lång tid att få träffa en läkare när man behöver hjälp!

  4. Skriv brev med snigelpost. Läses inom två veckor om man har tur. Min magkänsla säger att det är bråttom.

  5. ullebengtsson sa:

    Hoppas du får hjälp!

Kommentera

