Äntligen!

Åååh vad jag älskar min bil! SÅ himla skönt att slippa åka buss.

Enda fördelen med bussen är ju att jag kan läsa och lyssna på musik men alltså… uääh! Trångt, folk stressar så de blir blå och så det här med att gå, gå, gå.

Nej, jag är inte lat, men det är sjukt jobbigt att gå mycket när ena benet inte riktigt hänger med. Dessutom slits ju sulan på högerdojan skitfort. Å andra sidan får jag ju köpa nya pjuck hehe! 😉

Tänkte försöka få till ett helt igenom positivt inlägg, känns som det går sååådääär faktiskt, men jag öser på med en bra-grejer-lista –

  • Min chef påpekade att jag fyllt i för få övertidstimmar. Det skulle vara 18, inte 10. Häpp!
  • Solen skiner!
  • Det är fredag!
  • Ikväll är det middag hos mamsen
  • Mitt lilla åbäkes baktassar börjar läka (han har superkänsliga trampdynor bak, som spricker och gör ont när det varit fuktigt ute)
  • Samme chef som påpekade övertidstimmarna, tänker och funkar på samma sätt som jag. Älskar’t!
  • Dessutom kan jag gå hem tidigare idag, whoooo!

Så där ja!

Nu ska jag jobba lite, så jag kan gå hem med gott samvete sen.

Ha det underbart!

Kommentarer till: "Äntligen!" (6)

  1. Härligt med en chef som påpekar när MER pengar ska betalas ut!! Hoppas du får en underbar helg!

    • Jag menar det! Enda nackdelen är att han är vikarie men jag njuter så länge det varar haha!
      Det samma till dig! Happy Hunting så att säga haha! 😀

  2. Glad fredag på dig! Njut av ledighet, det ska jag göra!

  3. Dig får man skälla på… DU E INTE LAT!!!

    Njut av fredagen för den e helt underbar. Tog en promenad å jag glömde solkräm så nu e jag röd istället.

    Hoppas tassarna blir bättre snart. Visst är det underbart med dessa söta små liv. Inte lätt att skriva med en katt hängandes på min underarm hehe!

    Skönt att det funkar med chefen och man kan ju hoppas han stannar kvar för gott.

    Trevlig helg och njut av sommarvärmen 🙂

    • Var på middag hos mamma och njöt av gott sällskap en stund 🙂

      Baktassarna är bättre men nu är ena framtassen röd och irriterad istället, jaja bara jobba på!

      Precis! Håller tummarna för det haha!

      Tack det samma!

Kommentera

