Sköna söndag?

Inte riktigt vad jag tänkte mig faktiskt. Högerbenet är ju tja, typ söligt som vanligt, men vänsterbenet kände sig tydligen lite utanför.

Så ja, jag har stora problem att gå över huvud taget just nu. Taskig balans också så jag påminner starkt om en sån där unge som håller på att lära sig gå 😆

Gör inte ont i benen, däremot i svanskotan och ländryggen ibland.

Fan vad gnälligt det blir men jag måste skriva av mig. Känns som sagt olustigt, men inget som är akut nog att åka in för. Stannar hemma imorgon och passar på att tokringa till neurologen också haha!

Dags att hitta på nån sorts mat kanske?  Hmmm, synd att jag inte bor på Hogwarts :p

Kommentarer till: "Sköna söndag?" (4)

  1. Men det låter ju sjukt läskigt att du inte kan gå ordentligt, om det inte är skäl för att åka in undrar jag vad som krävs för att du ska göra det!

    • Om benen inte funkar alls i en timme eller mer, då ringer jag lillebror så han får komma och lyfta ut mig i bilen och sen köra in mig. Är inte så pigg på att ligga flera timmar på akuten i onödan så att säga… Jag ska vila benen hela dagen imorgon och hoppas på det bästa! 🙂

  2. Det klart du måste skriva ut allt det jobbiga!! Du är så jäkla grym som kämpar på och alltid har ett skämt att ge, men ibland behöver man gnälla, skrika och gorma! Vi hejar på dig!!

Kommentera

