En dagens

Nä. Jag tänker inte skriva om valet, mer än att jag röstade. Punkt.

Nu är det istället dags för; dagens sanning!

sant

Ibland, då räcker det med att bara veta det. Om en känner sig lite så där måndagstrött på allt, lite osnygg eller bara vill ha nåt som piggar upp och inte innehåller kalorier.

(Å andra sidan såg jag min egen häck och daaaaaaaaamn! Dagens brallor ger mig en ännu snyggare rumpa! Häpp! Så var det med det)

Kommentarer till: "En dagens" (2)

  1. Så målet är en kille som säger alla tre då? Känner mig nöjd isåfall.

Kommentera

