Jorå, jag har faktiskt druckit en rejäl whisky. Mest för att jag vet att jag inte ska börja jobba igen förrän 16.30 imorgon. 🙂

Tänker inte dra några fysiska problem nu, det blir långrandigt och tråkigt och trist och ja… äh, ni hajar ju.

Har haft en ganska bra dag, min favoritflörtkollega var visserligen knappt på kontoret idag men alltså ändå… bra dag.

Höjda ögonbryn, pekande fötter och leenden i massor. Joråsatte, jag har det sååå bra på jobbet hähä!

Nu vet jag ju att det aldrig kommer hända nåt mellan mig och flörtkollegan men det är roligt att flörta 🙂

Hur jag vet det? Stundtals motstridigt kroppsspråk och att personen i fråga är jefligt upptagen men som sagt, flörta är kul, det livar upp arbetsdagen.

Snart dags för sängen, ska försöka sova ordentligt inatt. Imorgon blir det 90-årskalas!

Skulle kunna tro att jag firar min egen kropp, den känns rätt gammal även om den är snygg, men det är faktiskt mammas moster som ska firas 🙂

Så där ja, hare bra och gonatt!

 

Kommentarer till: "Lill-lördag på onsdag som är fredag.. typ…" (4)

  1. Varför har vi inte fler lill-lördagar på onsdagar som är fredagar före söndagar? Den där whiskeyn smkara ju lite bättre då, eller hur?

  2. Ooo ja, man BEHÖVER lite flirt! Det behöver inte leda till något, men bara så man känner att kroppen lever. Hm, måste hitta mig en flirt… 😉

Kommentera

