Vaskamanharubrik?

Rubriker alltså… jädra gissel!

Vad har jag gjort idag? Jobbat. Faktiskt. Jag fick tre samtal under jouren idag. En gnällis, en orolig och en som faktiskt hade fog för att ringa. Så. Det var rätt smutt ändå, tre samtal under ett 24-timmarspass, bra där. 🙂

Eftersom jag är ledig fram till 16.30 imorgon så har jag druckit vin till maten. Vette fan vad som hände men det glaset vin gick käpprätt opp i skallen ska jag tala om, whooooooooooooop! 😆

wpf_115105Dessutom bestämde jag mig för att ”leva på kanten” och köpte plockgodis! Jag gör inte det längre egentligen, jag blir nämligen alltid sjuk efter att jag ätit sånt godis (ni vet, folk och ungar är rätt äckliga och nyser ner i godislådorna och så där)
So far, so good. Förutom att min mage påminde mig om att det där med för mycket socker, det är inte så värst poppis…

Men ooh så gott!

Det var nåt mer jag skulle skriva men det har jag ju glömt så klart.

Förresten har jag ju ätit glutenfritt i snart tre veckor utan att märka nån skillnad när det gäller tröttheten. Tvärtom blir den värre så nu köpte jag ”inte-glutenfritt” bröd. Får se vad som händer nu då.

Åh, mitt liv är verkligen sååå spännande haha!

Nu ska jag fortsätta proppa i mig godis, mysa med hunden i soffan och njuta av mitt liv. Mitt liv är nämligen förjävla bra tycker jag! Skön känsla, att njuta av nuet, livet och allt runt omkring 🙂

Hoppas ni har det kalasfint! (Och skål på er! 😉 )

 

Kommentarer till: "Vaskamanharubrik?" (2)

  1. Trasdockan sa:

    Jag har en teori.. Om du skulle ta och äta en godis varje dag i en vecka och sedan öka till två godisar om dagen i ytterligare en vecka – skulle du inte bygga upp någon slags immunitet mot lösviktsgodis-flunsa då? Kan vara värt ett försök. Man vill ju inte att du ska gå miste om en så stor del av kostcirkeln. :-O

Kommentera

