Bra start?

Okej, började arbetsdagen med att bråka med gruppchefen. Känns ju alldeles lysande klokt det där haha! Eller ja, bråka och bråka, tjafsa is more like it.

Drömde skitmärkligt inatt! Låg i min egen säng för det första, och mitt sovrum var tydligen en tågkupé? Samtidigt ammar jag Kniv-Lisas son Harry.. Men han var min bebis. Värry märkligt!

Breast Feeding 
To dream that you are breast feeding or nursing symbolizes tenderness, love, nurturance, and motherly love. Good things will be at your grasp. Alternatively, the dream suggests that you need to be careful in who you confide in.

Källa: Dream Moods

Mmm, så kan det ju vara.
Och det senare, att jag ska vara försiktig med vem jag anförtror mig åt – check! Gamla nyheter liksom… 😉

Dessutom lyckades jag med konststycket att få in ett långfinger i munnen på hunden när vi lekte i morse på promenaden. Gjorde inte jätteont men sen när jag kom till jobbet upptäckte jag att det blivit en vätskefylld blåsa (som naturligtvis sprack), satte på ett plåster för att skydda mot smuts… NU gör det ont..? Weird. Det är liksom översta leden, närmast nageln, som fastnade mellan hundens framtänder haha! Jädra klant liksom, känns väldigt onödigt att stoppa in fingrarna där faktiskt. 😛

Nu är klockan snart lunch så jag tänkte göra ett ryck innan dess.

 

Kommentarer till: "Bra start?" (8)

  1. Men åååååååå vad fint! Du får ABSOLUT amma Harry. 😀 Han älskar tenderness och motherly love från alla!

  2. ullebengtsson sa:

    Men hunden får väl peta tänderna själv, haha, lite för serviceinriktad. Och det där att man ska vara noga med vem man anförtror sig åt – amen.

  3. Hahaha, vilken härlig kommentar av ullebengtsson! Och vilken märklig dröm! 🙂

    • En av anledningarna till att jag inte är sååå ledsen över att jag är så trött jämt, jag får sova! Och framför allt drömma! Drömmer ofta helt vrickat haha! 🙂

  4. Underbar dröm 😀

    Tro mig… gruppchefer e vana att få på pälsen. (Annars utvecklas de inte)

    Tur att din lilla söta vovve e så snäll ❤

    • Ja det var en väldigt harmonisk känsla i den, även om jag undrade hur i helsicke min hjärna funkar haha!

      Mmm, det behöver de. Utvecklas alltså 🙂

      Han är verkligen min ”knight in shinin’ armor”! ❤

Kommentera

