ÄNTLIGEN får jag också långhelg! Känns skönt.

Massor med tankar snurrar i huvudet, tankar som inte fått komma ut eftersom armarna har gjort för ont för att skriva, tankar som inte ens är relevanta för någonting i sammanhanget, tankar som är mina…

Det får bli en liten lista bara –

  • Kollega 1: ”Hur vet man om en kille inte är intresserad av en?”
    Jag: ”Man sträcker på sig så tröjan åker upp och man visar sin fina mage, om han inte kollar in din kropp, sorry.. no such luck”
    Kollega 2: ”Eller om han flörtar med killar. Då är han inte intresserad….tydligen…” *djuuuup suck*
  • Jag hittade ett par helt fantastiska sommarskor. För drygt 1200. Joråsatte…
  • Gottar mig åt att jag hittat bloggen When darkness falls
  • Just idag har jag haft en sån där känsla av att vara oälskad och bortglömd men det går över.
  • Hade feber igår så i morse struntade jag så klart i att kolla haha! ”Jobbar” just nu… mmm, just det.
  • Trots att jag känner mig lite låg och så, så har jag ändå lust att brista ut i ett ”Damn!” när jag ser mig själv i spegeln hähä!

Så. Nu ska jag eh… hitta på nåt att fördriva tiden med tills klockan blir typ tre eller så, sen tar jag och piper hemåt. Kanske kommer på nåt av vikt att skriva senare, vem vet 😉

Avslutar med den här, favoritlåten tolkad på ytterligare ett sätt, av barn denna gång –

Kommentarer till: "Hallelujah det är fredag på en torsdag" (9)

  1. 😀 😀 😀 Lycka till med en fin flirt.

    Ägna helgen åt att slappa så kroppen hänger med 🙂 Själv ska jag vara kaninvakt för syrran med ungar ska på hajk. Men kaninisen får stanna hemma hos lillasyster så det inte blir kaninstek. Kompisen på fyra ben här hemma jagar allt som rör sig.

  2. Du är inte bortglöm, vi är många här som bryr oss!

  3. blanksteg sa:

    Underbart med långhelg! Såg först nu att du kommenterat på min blogg då den legat i träda drygt ett år. Men tack så mycket, blir säkert nåt mer liknande inlägg nån gång. 🙂 Haen skön helg nu!

  4. Hahaha, jag tror att min mage nog mer skulle få karlarna att fly åt andra hållet, men bra tips ändå! 😉

  5. Aaah.. Den där visa-magen-tricket måste jag ta mig an. 🙂 Måste då bara börja använda lite kortare tröjor… Och dejta..

Kommentera

