Så fel det kan bli..!

I flera år har jag sjungit fel.

Så. Jävla. Fel.

Bruce Springsteens låt fick en helt annan innebörd än den avsedda kan jag säga…

Det jag sjungit genom åren är –

…tell me now baby is he good to you?
Can he do to you these things I wont do?

Vad Brucan faktiskt sjunger –

Tell me now baby is he good to you?
Can he do to you the things that I do?

Bruce Springsteen, Born in the U.S.A

För att fatta hur låten blev så ofantligt FEL i mitt huvud bör man veta att texten innan min felsjungning är så här –

Hey little girl is your daddy home?
Did he go away and leave you all alone?
I got a bad desire
I’m on fire

Daddy?! Uuuh!

Det är för övrigt en sjukt bra låt 🙂

Kommentarer till: "Så fel det kan bli..!" (1)

  1. Hahaha, okej, nu blev jag lite rädd för vad Brucan egentligen har för sig…

Kommentera

