Ett par dagens…

…eftersom jag så klart helt glömt bort det där kluriga jag kom på i går kväll… 😆

  • Man kan nog påstå att jag kanske inte är helt frisk när jag drar på mig pjuck med 8 cm klack när jag har så svårt att gå i vanliga jympadojjor till och med… Men alltså… Jag döööör vad snygga pjuck jag har haha!
  • Igår var jag på ”kurs”. Extremt oorganiserat, ingen finfika eller lunch och tja… slöseri med tid.
  • Insåg nyss att tiden går förskräckligt fort! Snart midsommar, sen neurologen, besök av min Ohana-syster, Pearl Jam-konsert och så hej hopp semester! 😀 Whoop!
  • Har inte varit på jobbet på över en vecka (sjuk och så ”kurs” igår), fick höra att jag var saknad. Känns skönt att höra.
  • Måste åka kommunalt imorgon men det känns helt okej, har ju numer Spotify i mobilen hehe!
  • Just nu sitter min största supporter (på jobbet) och kikar in i mitt rum, hon sitter på andra sidan korridoren i möte och det är ju glas i dörrarna. Är det så här det är att vara kändis? 😛
  • En annan grej … eller ja, anledningen till att jag måste åka kommunalt imorgon är att det är AW på Gröna Lund! Whoooo!

Så var det med det.

Är sjukligt trött nu. Antar att det beror på den lilla sketförkylningen som däckade mig totalt. Allvarligt? En liten pyttig förkylning och man skulle kunna tro att jag varit döende… EDS i ett nötskal liksom. Minsta lilla infektion och återhämtningstiden är minst 6 gånger längre än hos en o-sjuk människa.

Oh well. Nu ska jag försöka jobba lite igen. Tjabba!

Kommentarer till: "Ett par dagens…" (5)

  1. Vavavava? Pearl Jam? Jag är avis!

  2. Åååååh vad kul! Pearl Jam! Avis, avis,avis… Ha det så trevligt 🙂 🙂

  3. Önskar trevlig midsommar 🙂

Kommentera

