Äta bör man

Var på AW med jobbet igår. Så sjuuukt kul!

Igår alltså.

Idag  har jag helt enormt ont, särskilt i underkroppen. Men jag visste ju det, brukar få det ”dagen-efter-bergådalbaneåkning”. Men det är smällar jag får ta liksom. 🙂

Vi åt sen middag på Tyrol och sjöng med husbandet så idag är jag hes som satan också 🙂
God mat, mycket trevligt sällskap, flört, skratt och bra musik, bästa AWn på länge! Whoooop!

Eftersom vi åt så sent tog jag och ett par kollegor en liten extra-middag innan.

wpf_175248

Barnmeny, 49 spänn. 🙂 Mätt å belåten!

Nu ska jag peta i mig en till Citodon så jag kan sitta och titta på film ikväll. 🙂

Kommentarer till: "Äta bör man" (6)

  1. Verkar som att ni hade roligt, det är du värd! Vad blir det för film? Letar alltid efter nya tips!

    • Sjukt kul! 😀
      Hittade ingen kul film på TV så jag ska botanisera i min DVD-samling, det lutar åt nån Harry Potter. Jag är lite old-school så jag har inget NetFlix eller så 😀

  2. Låter fantastiskt!! (och Harry Potter är aldrig fel)

    Kram

  3. Nemos matte sa:

    Ååh, vad härligt det lät! 🙂 Håller med föregående, det är du värd!

    Ha en underbar midsommar! 🙂

Kommentera

