Midsommarnattsdröm?

Två nätter i rad har jag drömt om fästingar… Otrevligt värre.

Första natten var det helt sjukt många! 😯
Jag kommer ihåg att jag sopade upp de och alltså… uuuh! De var sprängfyllda och äckliga… Andra natten var det bara några stycken men ändå… uäääsch!

Inte så svårtolkat på ett sätt men samtidigt… what the fudge?!

Fästingar, de suger blod. Alltså, någonting suger i mitt liv haha! Eller ja, den engelska översättningen är mer ”spot-on” så att säga –

General meaning
Something that has affected your life essence or drained you up.

Källa: Dreamomania

//… your dream indicates that something or someone is slowly draining the energy and strength out of you…//
Källa: Dream Moods

Mmmm, det enda jag kan komma på är min hälsa som suger musten ur mig.

Så.

Eftersom det är midsommarafton så önskar jag mig en dröm om en riktig hunk och NOLL antal fästingar.

Hååååll tummarna!

wpf_2031

Trevlig midsommar på er allihop! ❤

Kommentarer till: "Midsommarnattsdröm?" (7)

  1. Fästingar? Uuuuuurk!!

    När det blir för varmt drömmer jag alltid väldigt konstigt… när jag vaknade till inatt var jag rädd och orolig. Gudarna vet VAD för dumheter jag hade drömt den här gången dock 😉 Nån gång skulle jag önska att jag kom ihåg just värmedrömmarna så att jag kunde ta nån form av drömtydning *fniss*

    Kram

  2. Definitivt hellre hunkdrömmar än fästingkryll i sömnläge! Hoppas det gick vägen!

  3. Nemos matte sa:

    Hur gick det med drömmandet? 🙂

    Själv drömde jag om min chef, ha ha ha! 😆

  4. Huh! Fästingar, chefer… snacka om mardrömmar 😉 🙂 Nu låtsas vi att drömmarna betyder att du ska få en kille (som fäster sig vid dig) och att drömmar om chefer innebär löneförhöjning 🙂 🙂 Det var bara min egna önskan att drömmarna betyder.

Kommentera

