Saker jag funderar på

Till exempel –

  • Tänker katter? Vad i så fall? Tycker mest de verkar njuta av livet och sova liksom…
  • Varför har jag (och fler med mig?) den där enorma viljan att vilja veta vad som händer i framtiden? Lever jag liksom inte i nuet? Har jag för bråttom?
  • Varför är könsorgan så fula? De ska ju liksom vara till för … tja… roliga grejer..
  • Med tanke på att människan utvecklas med varje år som går, hur kommer det sig att folk fortfarande har blindtarmen kvar? Evolutionen borde ju liksom ha fixat den lilla grejen vid det  här laget tycker jag…

Jao… lite sånt går jag och tänker på då och då haha!

På måndag är det dags! Neurologen! Whooooooooop!

Nu ska jag väcka hunden och gå på nattpromenad. Tjabba!

Kommentarer till: "Saker jag funderar på" (8)

  1. Hahaha jag gillar: varför är könsorgan så fula?
    Hahahaha 😉

  2. Nemos matte sa:

    Ha ha, några av livets gåtor! 😀

  3. Jag tror att katters tankar rör sig omkring ”undra om det inte är vamare i solen därborta…” Jävla livsnjutare. I itt nästa liv vill jag bli en katt!

  4. Snart finns det väl stylingskitt och spraydofter för könsorgan med hehe! En klubba som luktar jordgubb… aj aj dags att sluta skriva innan man blir anmäld 😀 😀

    Katter e helt klart livsnjutare. Min katt brukar ligga på rygg å snarka hihi! Övrig vaken tid så äter hon eller gosar 🙂

    Blindtarmar å ryggsvansar e bara till besvär. Evolutionen ligger efter kan man säga. 🙂

  5. Hahaha… Katter tror jag tänker ”hur kan jag verka lat och harmlös medan jag smider på min plan att ta över och införa total world domination of all cats!!” 😉

Kommentera

