Byter till bra skit nu

Jao, det har varit lite rejält med skit de senaste dagarna men nu har jag faktiskt semester!

Bra saker idag –

  • Min flörtkollega! Nuff said liksom. 😉 Vi har en tyst ”se men inte röra jättemycket”-deal och jag är jättenöjd med det.
  • Det faktum att jag nu slipper gå upp fem på vardagmorgnar, lövlä!
  • Min Ohana-syster kommer om ett par dagar!
  • Jag upptäckte att det var löning IDAG, inte imorgon som jag fick för mig 🙂
  • I flera veckor har jag försökt få tag i Scholls elektriska fotfil (ni vet den där som visats reklam för på TV) så jag undrar om Universum försöker väga upp all skit med det här –
    fotfil
    (Bild från Apoteket)
    Jag skulle in för att fylla på mitt vitaminförråd och taaadaaa! DÄR var den! Har redan testat den, whoaaa!! Älskar den!
  • Snart fyller jag år och kommer få presenter och träffa familjen och bjuda på tårta och ååååh vad det kommer bli underbart!

Så var det med det!

Ha det gött!

Kommentarer till: "Byter till bra skit nu" (6)

  1. Den där fotfilen är gudomlig!

  2. *klappar händerna*

  3. Stina´s Bucket sa:

    Den är kanon den fotfilen! (y)

  4. Nemos matte sa:

    …”se men inte röra jättemycket” – underbart! 😆

Kommentera

